عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

یادی از گذشته مون... (۱)

سلام الهه ی نازم... امروز شهامتم بیشتر از همیشه شد و به دفترچه خاطرات گذشته مون نظری انداختم چون بعد رفتنت دیگه دلمم نمی اومد به دست نوشته هایی که به عشق تو می نوشتم نگاهی دوباره بیاندازم ولی امروز یک حس غریبی بهم دست داد که از گذشته نباید فرار کرد و با انتشار دست نوشته های گذشته ی پر شکوهمون برای تو در وبلاگم یادی از اون روزای قشنگ بکنم...(نیستی ولی یادت هنوز اینجاست) اول از همه تقدیم به تو که تنها بهانه ام بودی...دوم تقدیم به همه عزیزانی که قلبشون به عشق پاک می طپه...  دیشب هم دیدمت ولی چه فایده که از پشت قفس دیدمت من یک لحظه فکر کردم تو یک زندانی هستی. ومن فرشته نجاتت و می خوام نجاتت بدم. ولی همه راهها به رویم بسته بود. وخیلی از خودم بدم اومد اون لحظه دعا کردم زمین باز بشه تا منو ببلعه. حس کردم داری اشک می ریزی با این که هوا تاریک بود فهمیدم داری گریه میکنی باور کن منم اون لحظه اشک تو چشمام حلقه زده بود ولی سعی کردم همش خودم شاد نشون بدم و وقتی از کنارت رفتم خیلی ناراحت شدم وتا جایی که تونستم گریه کردم. انگار تو خواب بودم دلم می خواست ساعتها بهت نگاه کنم وبهت بگم خیلی دوستت دارم وبرات می میرم ای یگانه عشقم. تا کی ای خدا برای رسیدن به اون دعا کنم. تا کی به آسمون نگاه کنم. خوب تا کی ای خدا؟ دارم می میرم ای گل ناز و قشنگم از این همه غم ای کاش می مردم وسر راهت قرار نمی گرفتم. چون میدونم مثل خودم داغون شدی نه میدونی حتما یک حکمتی بوده که من تو سر راه هم قرار گرفتیم. خدا رو چی دیدی یک روزی بهم می رسیم بهت قول میدم از اعماق وجودم باور کن.

26/3/83 سه شنبه ساعت 4:40 عصر غمهایم

نظرات 4 + ارسال نظر
قهرمان فراموش شده چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:26

قشنگ بود
مرسی

مهدی چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:30 http://www.makarami.blogfa.com

سلام
به وبلاگ من سر بزنید. نظر بدهید و در بحث های آن شرکت کنید.
لینک بدهید، خوشحال می شوم.
با سپاس

عسل چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:52 http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
خیلی ممنون که به من سر زدید...

سلام...
منم خوشحال شدم...

جوانان حزب ا... شهرکرد پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:24 http://www.hezbolah4m.blogfa.com

بارالها !
تو را به شبهای قدر !
تو را به تارک بلندی که در این ماه به تیغ جهل و نادانی شکافت !
تو را به کرامت و بزرگی این میهمانی و به عظمت و منزلت میهمانان گرانقدری که داری !
تو را به آن عزیز و که مقدرات یکساله ما را !
به امضاء و سرانگشت عنایت او رقم میزنی!
آری ! تو را به حجت بالغه خویش !
امام زمین و زمان (عج)
که سلام بیکرانه ات بر او باد.
سبویی از معرفت و میهمانی ات را به ما بچشان !
در ، بارگاه محبت و عشق خویش ما را بنشان و از آن پس دیگر نگذار قدم
از کوی تو بیرون نهیم و دل را که برای سکونت توست
به کس دیگری دهیم
آمین
نویسنده مطلب
. http://adeneh.blogfa.com/
التماس دعا
برادر کوچک شما حسین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد