عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

تنها یادگار از خاطره تو...

(این مطلبی که نوشتم خیلی طولانیه ولی اگه عاشق هستید تا آخرش را بخونید و اگه دوست داشتید نظرتون بگید. هم می تونید در قسمت نظرات ثبت کنید. ویا در پایین وبلاگ ایمیل بزنید. غمهایتون کوتاه...التماس دعا...)

سلام الهه ی رویاهام... باور کن دیگه آمار روزها بی تو بودن داره از دستم خارج میشه(ولی تو جدی نگیر خواستم مثل اون وقتا اذیتت کنم) امروز هم اومدم برات بنویسم و یک خواهش ازت بکنم توقع هم ندارم که قبولش کنی. منم واسه اینکه آرمانی رو دلم نباشه بهت میگم دیگه عمل کردن به آن بماند بستگی به خودت داره که تا چه حد آزاد باشی و حق انتخاب داشته باشی. و مثل رفتنت نباشه اختیاراتت... خوب زیاد حرف زدم بذار بریم سر اصل مطلب. خواهشی که ازت دارم میدونی چیه: (باشه میگم عجله نکن همیشه خدا عجله داری...آه ای خدا جونم...) الان که دارم برات می نویسم مدت طولانی میشه که با همسفر جدیدت به سوی سرنوشتت ناخواسته یا خواسته رفتی... خوب بماند قصه ی رفتنت باز غصه ی دلم را تازه میکند... میدونی چیه من ازت با التماس خواهش میکنم اگه خداوند فرزندی پسر بهت عطا کرد اسمش را سیاوش بذاری که با شنیدن این اسم همیشه خاطرات روزهای قشنگ دورمون در ذهنت زنده بشه... میدونم برات سخته ولی من ازت به عنوان یک عاشق نه! بلکه به عنوان یک دوست صمیمی که روزگاری به عشق تو نفس می کشیده این خواهش را ازت دارم... تو رو خدا به پاکی عشقمان قسم این کار را انجام بده مطمئن باش خوشحال میشم. میدونم توقع زیادیه ولی این دفعه همه سعیت را بکن که در این مورد اختیاری از خودت داشته باشی... ولی اگه نشد اشکالی نداره تو خلوت وسکوت خودت به این اسم صداش کن... راستی یک حرف دیگه: سعی کن درست تربیتش کنی مثل خودت یا حتی بهتر از خودت سعی کن قلبشو از همون کودکی با عشق به خدا مانوس کنی چون تنها عشقیه که هیچ وقت کهنه نمیشه و از دل نمیره... یک حرف دیگه هم می خواستم بگم اونم اینه که سعی کن سیاوشت مثل من نشه... دوستش داشته باش ولی نه بیشتر از من... ( آخه تو که میدونی من حسودم اگه ببینم کسی رو بیشتر از من دوست داشته باشی... آه ای خدا جونم...) خوب حرفام تموم شد. ومنم یک قول میدم ولی اولش بذار یک حرفایی رو برات روشن کنم بعد حرف آخرمو میزنم. میدونی که من عاشقتم و در این شکی نیست و تا آخر عمرم در یادمی چون قلب تو در سینه من می طپه... واسه تو هم همین طوره قلب من در سینه توهست... ولی دیر یا زود امروز یا فردا بالاخره تو طالع من هم یک وصال اجباری باید باشه و نمی تونم بهت دروغ بگم که من هیچ وقت به وصال کسی در نمیام... چرا؟ چون هر چی خدا بخواد همون میشه اگه تو سرنوشت منم وصال با تو نبود لابد یکی دیگه همسفرم میشه... برای من هم سخته تو چشمای یکی دیگه نگاه کنم وبهش بگم دوستت دارم. ولی مطمئن باش اگه دوستش داشته باشم یا بهش عادت کنم هیچ وقت عاشقش نمیشم و تا ابد عاشق تو هستم... چون به قول خودت آدم یک بار متولد میشه یک بار هم عاشق میشه یک بار هم می میره... خوب تا اینجاش به سختی تونستم این حرفا رو بهت بگم... قسم به همه مقدساتی که تو هم قبولشون داری با هر کلمه ای که می نویسم یک قطره اشک از چشمام جاری میشه... خوب بگذریم... در آخر کلام گفتن این حرفم به خدا واسم سخته ولی میگم: میگم تا بهت ثابت بشه دیونه ات هیچ وقت فراموشت نمیکنه و هنوزم تو حال وهوای اون روزای خوبمون است... منم اگه خدا بهم فرزندی دختر عطا کرد اسم تو رو روش میزارم نه اینکه خیلی زیاد مثل تو  دوستش داشته باشم یا عاشقش بشم ... فقط خاطره تو رو تا مادامی که هستم به یادم میاره... وسلام.

نظرات 23 + ارسال نظر
یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:48 http://rue.blogsky.com

سلام
مطلبتو خوندم
نم دونم چرا اگه شما اینقـــــــــــــــــــدر همو دوست دارین پس چرا جدا شدین!!!!
اما اگه واقعا همو دوست داشتین و نشده که به هم برسین گذاشتن اسماتون رو بچه ها درسته شمارو به یاد هم میندازه اما ممکنه لطمه زیادی به زندگی و همسرانتون بزنه
چرا نمی خاین خودتونو یه لحظه به جای اونا بذارین که فکر می کنن عشقشون شمایین ولی عشق شما اونا نیستن؟؟؟
نمی دونم شاید من اشتباه می کنم...
.
.
.
شاد باشی سیاوش

سلام فقط می تونم بگم نمی دونم چی بگم یاسمین عزیز آخه من هنوزم باورم نشده اونو ندارم و شاید این تنها کاری باشه که بتونم یاد وخاطره اونو برای همیشه در ذهنم نگه دارم... مگه کسی واسه احساسات ما ارزش قائل شد که ما بهم برسیم آه خدا جونم ببخشید اگه شما رو ناراحت کردم. شاد باشی...

سیاوش جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:11 http://faryadeasheghane.blogsky.com/

سلام
ممنون که به من سر زدی و نظر دادی
نترس من اینقدر هم بی معرفت نیستم
در ضمن متن خیلی جالب بود
موفق باشی

سلام سیاوش عزیز
مرسی از اینکه بهم سر زدی

پسر خوب جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:55

سیاوش جان،
عاشق شدن و عاشق موندن خیلی بیشتر از اینها ارزش داره.
و من فکر می کنم که با این خواسته ات ارزش اون را یک کم پایین آوردی!!!
آدم اگه عاشق کسی هست خوب تا وقتی که باشه همراهشه و براش میمیره و سعی می کنه که از دستش نده، و اگه از دستش داد باز هم ممکنه که براش بمیره، اما دیگه نمی تونه به خاطر این ناکامی خودش دیگران را مسوول بدونه! و یا توقع داشته باشه که دیگران به خاطر این عشق از دست داده اش، هر کاری که اون دوست داره را انجام بدن !!!

پایدار باشی
و همیشه عاشق بمونی

سلام هیچی نمی تونم بگم فقط مرسی از نظرتون... شاد باشی

آوا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:10

سلام
چقدر این روزا همه غمگینیم!!!
ولی من هیچ کس دیگه ای رو به جاش نمی خوام، یا اون یا هیچ کس دیگه!
یه کمی بی رحمیه با کس دیگه عروسی کنی و هر روز عاشق یکی دیگه باشی....
مرسی که اومده بودی عزیزم.
این آهنگم خیلی دوست دارم

سلام منم موافقم با این حرفت یا اون یا هیچ کس دیگه! ولی اون تنهام گذاشت.............

سهیل جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 http://loveyou.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ ممنون که اومدی . عالی می نویسی . بهت لینک دادم به نام عاشقانه ( سیاوشی ) بالای لوگوم توی وبلاگ . خوشحالم که تورو پیدا کردم . علی یارت . داداشی کوچیک تو سهیل

سلام سهیل عزیز ممنون از لطفت منم لینک گذاشتمت.

MED جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:43 http://www.parseh-mp.blogsky.com

۱) قوی باش پسر ، اگه تموم شده بذار برا همیشه تموم بشه ، واقعآ بذار تموم بشه . نه خودتو آزار بده و نه اونو .

۲) مرد باش . ازش نخواه در حالی که با یکی دیگه زندگی میکنه ، تو رو تو ذهنش داشته باش . دوسش داشتی درست ، عاشقش بودی ، درست ولی الان اون دیگه مال تو نیست . اینو بفهم و مثل یه مرد راضی به خراب شدن یه زندگی نشو .

۳) نه اون باید اسم تورو رو پسرش بذاره و نه تو اسم اونو رو دخترت . ناراحت نشو ، ولی این کارا بچه بازیه . زاویه دیدتو عوض کن . از روبرو به قضیه نگاه نکن . رو پنجه هات وایسا و سعی کن قضیه رو از بالا ببینی . اون جوری خیلی چیزا برات فرق میکنه .

سلام دوست عزیز مرسی از نظرتون سعی میکنم فراموشش کنم ولی نمی تونم شاید بفهمی چی میگم اگه عاشق شدی... در ضمن اگه دوست داشتی همدیگر رو لینک بزاریم خبرم کن.

دختر پارسی جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 http://www.i-am.blogsky.com

سلام مرسی از اینکه سر زدید
موفق باشید

سلام منم ممنون از شما شاد باشی... و دیگه به زنده به گور کردن هم فکر نکن....
اگه دوست داشتی لینکت بزارم خبرم کن...

سمیرا جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:14 http://beautiful-creator.blogsky.com

سلام
می بخشید . بی معرفتی از جانب ما بود .
به هر حال امیدوارم تکرار نکنم
شما رو لینک کردم
به امید دیدار
خدانگهدار

سلام سمیرا عزیز به دل نگیر ولی من از سبک نوشتنتون خوشم اومد واسه همین لینک گذاشتم شما رو شاد باشی...

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:50 http://rue.blogsky.com

غمگین بودم که چرا کفش ندارم٬

تا روزی مردی را دیدم که اصلا پا نداشت...!!!

سلام یاسمین عزیز مرسی از نظراتت که همواره باعث دل گرمیم است به قول خودت شاد باشی غم هایت کوتاه

نهال جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:24

سلام دوست عزیز
خوشحال شدم که منو به وبلاگت دعوت کردی گفته بودی نظرمو بدم .....ببین راستش من چیز زیادی در باره ی عشق نمیدونم چون تا حالا عاشق کسی نشدم اما خوشحالم که متهای یه عاشق واقعی رو میخونم
موفق باشی عزیز

سلام دوست عزیز همین که به محفل عاشقانه ها اومدی یک دنیاست بازم بهم سر بزن
شاد باشی....

شکوفه جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:30 http://www.haramedelam.blogsky.com/

سلام ..

حقیقتش نمی دونم چی بگم ولی از این اتفاقها روزانه هزار بار اتفاق می افته .. انگار دل جوونا بازیچه دستشون هست اونایی که دوتا عاشق رو از هم جدا می کنن ...

به هر حال امیدوارم که خدا صبری عطیم بهت بدهد ..

چون خودم این تجربه رو داشتم واقعا درکت می کنم که چقدر تحملش سخته ولی چه میشه کرد ...
همین که اونی که عاشقش بودیم تو زندگی خوشبخت هست
مایه تسلی روحمون میشه ..
موفق و شاد باشی ..

در پناه حق

سلام
مرسی از اینکه نظرت را گفتی شکوفه عزیز به خدا من وقتی به وبلاگ شما میام یک حس روحانی بهم دست میده چون واقعا محیط وبلاگتون یک حس غریبانه ای داره از همه دوستان هم می خوام واسه یک بار هم شده به وبلاگت سر بزنند... ضرر نمی کنند...
و به قول یاسمین عزیز غم هایت کوتاه شاد باشی

قهرمان فراموش شده جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:51 http://expiredhero.blogsky.com

سلام
مطلب جالب و تاسف باری بود
امیدوارم که هر چه زودتر فقط وضع دلت مشخص باشه
مگه اینکه خودت هم از این وضعیت راضی باشی
راستی
از کجا میگی که من عاشقم
آخه خودم ایجوری فکر نمیکنم
موفق باشی

برخی تو
قهرمان فراموش شده

سلام مرسی از نظرتون در ضمن شما هم یک عاشقید مطمئن باشی بالاخره تو زندگی تون واسه عشق ورزیدن کسی رو دارید... شاد باشی قهرمان فراموش شده...
سکوتم از رضایت نیست دلم اهل شکایت نیست...

سکوت دیوار.. جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 22:27 http://www.wall.blogsky.com

سلام
می دونی حرفات یه جوریه...معلومه خیلی عاشقی..
نمی دونم الهه شما دوست داشت یا نه.امیدوارم دوستی یه طرفه نباشه.اما بدون یه طرفه بودن زیاد جالب نیست دوستی ۲ طرفه یه چیزه دیگه است.منم شما رو لینک کردم.به امیده وصالت برا

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه اومدی ونظرتو گفتی ممنون از لینکتون در ضمن پرسیده بودی الهه منو دوست داشت یا نه؟ آره دوستم داشت ولی نتونست در برابر سرنوشتش بایسته و منو چشم انتظارش گذاشت رفت بی خبر وبی صدا حتی بدون یک خداحافظی واسه همینه خودمو گول میزنم با رویا اومدنش شاد باشی غمی نداشته باشی اگه داری غم هایت کوتاه...

مهدی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:50 http://3dell.blogsky.com

قدرت تفکر مثبت





نکته اصلی: آنچه که فکر میکنی, هستی. آنچه که میخواهی, احساس میکنی.



چرا مثبت اندیشی؟

http://3dell.blogsky.com/?PostID=57

سلام آقا مهدی به نکته خوبی اشاره کردی در نوع خودش جالبه مرسی از اینکه اومدی به عاشقانه ها ونظر دادی... شاد باشی...

مهدی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 05:00 http://vitrin.blogsky.com

هر جور که مایلی من لینکتو تو وبلاگم ثبت کردم
در ضمن وبلاگ زیبا با مطالب خوبی داری

سلام مهدی عزیز مرسی از نظرت من شما رو لینک گذاشتم پایین صفحه با عنوان ویترین(آموزش کامل برنامه های کاربردی کامپوتر)
شاد باشی...

لی لی شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 http://liliana.blogsky.com

قشنگ بود ..راستی من هم مثل تو عاشق هستم

سلام مرسی لی لی عزیز که اومدی و نظر دادی عاشق باشی خوبه و به امید خدا به عشقت هم برسی...

الهام شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 http://elham2155.blogsky.com

سلام
شاید ۱جورایی از نظرت بی انصافی باشه حرفم
ولی به نظر من باید برا هر کس به همون اندازه که برات ارزش قائل هست ارزش بذاری.بیشتر فایده نداره مخصوصا برا کسی که دیگه هرگز بر نمی گرده!
هر جا هستی موفق باشی دوست من.

سلام الهام عزیز مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی و اومدی نظرت را گفتی به هر حال هر کس یک طرز فکر داره شاد باشی...

marua شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:16 http://kindness.blogsky.com

سلام، اعتمادوتوکل رایحه ایست که ازگل عشق بلندمیشه وفقط نمیشه باتفکرمنطقی به اون چیزی که خواهانش هستی برسی وباید باسکوت وآرامش خدواندروبه دیدارخودت دعوت کنی چرا که تنهاخداونده که حاکم به سرنوشتمونه. مشکلاتمون تقریبا شبیه به بیابونه که هزارویک مشکل دراین بیابونه ولی برای گذرکردن ازاون باید رویارویی باتمام این مشکلات روپذیرفت وبارسیدن به این مشکلات هوشیارتروآگاهترشد. همیشه عصاره تمامی دعاهارو باخودت داشته باش یعنی (خدایا همراه ماباش) .وشمازندگی خودتون رو یک تراژدی ساختی . باخودت میجنگی یاباسرنوشت ، کدومش. ولی آرزومندم هرگره ایی توزندگیت باشه بزودی زودقابل حل بشه وگل لبخند به لباتون بشینه . باآرزوی اون روزوخیلی ممنون ازمحبتی که میکنید ونوشته هامومیخونید. موفق باشید.

سلام مرسی از نظرتون واقعا خیلی زیبا می نویسی من که در برابر شما کم آوردم
مرسی از نظرتون... شاد باشی...

امین شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:35 http://hu.blogsky.com/

سلام دوست عزیز وبلاگ زیبایی داری من شما ور لینک کردم

سلام امین عزیز مرسی از لطفتت و مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی منم شما رو لینک گذاشتم شاد باشی...

[ بدون نام ] شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58

مرسی از نظری که دادی راجع به نوشتم و اسمم.. قشنگ و لطیف مینویسی و خیلی پر از درد.. امیدوارم نوشته های شادتری ازت بخونم..

سلام! مرسی از لطفتت و از اینکه دعوتم را قبول کردی ممنونم همیشه شاد باشی التماس دعا...

بانوی ماه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:59 http://banooyemah.blogsky.com

سلام ممنون که سر زدی وبلاگ خیلی قشنگی داری

موفق باشی
سر فرصت وبلاگتو کا مل می خونم

سلام مرسی از اینکه به من سر زدی...

الهه شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:21 http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام...ممنون که خبرم کردی...راستی توقع نداری که من آنلاین بخونم متنت و ...حتما بعدا می خونم...موفق باشی

سلام دوست عزیز همین که به وبلاگم اومدی ممنونم شاد باشی

شاهرخ شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:47 http://www.xpsoft.blogsky.com/

سلام
وبلاگتون عالیه.ممنون که به من سر زدین

سلام شاهرخ عزیز ممنون از لطفتت شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد