عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

شبی در امتداد سحر...

شبی تاریک و پر از سکوت در اتاقم تنهاتر از همیشه... ناامید از فردایی روشن... بازم نقش چشمات در خیالم... تنها جایی که با همه بی قراریهام احساس آرامش میکنم... خاطرات با تو بودن در حال رفت وآمد در ذهنم هستن... هنوز چشم به راهتم دیونه... آخه چرا این نفسام تلخه واسم؟ ای کاش زودتر از موعود مقررم فرشته مرگ مرا به کام خویش می گرفت و این روح خسته را به آسمونا میبرد... هر جا که باشه دیگه بدتر از این جا که نیست... شاید این جوری یک بار بمیرم... ولی الان همه لحظاتم شده مردن و زنده شدن... بذار حداقل یک کم از قصه عشقمون بگم تا شاید خوابم ببره... یکی بود یکی نبود غیر خدا هیچکی نبود یکی عاشقی بود که یک معبودی داشت... عاشقه دل خوش به وجود معبودش بود و پرستش اون بالاترین عبادتش بود... نمیدونست که یک روز الهه اش میره دنبال سرنوشتش و اونو تنها میزاره... و هیچی جز یادش براش یادگاری نمیزاره... نشنیدم چی گفتی: یک کم تندتر بگو: چی! روزهای شاد هم داشتیم! خوبه! ولی میدونی چیه: این حرفتم باور میکنم آره روزهای شاد هم داشتیم ولی این قدر روزای غمگین داشتیم که شادیهای کوچیکمون لا به لای دریای غمها گم شدن...

تقدیم به عاشقان

نظرات 6 + ارسال نظر
دیوانه پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:26 http://divane.blagsky.com

در سال ۲۰۰۶ من بازدید کننده ۲۰۰۶ ام بودم.

ممنون از اینکه سر زدید .

در این دنیای ویلاگی که می فرمایید
بهتر دنبال تبادل و معامله نباشیم
خودمان باشیم از وبلاگی خوشمان امد آنرا معرفی کنیم
شاید طرف هم از ما خوشش امد
شاید نه
من لینک کسانی را داده ام که در وبلاگشان اینکی به من نیست
و جاهایی لینک من هست که من لینک بهشان نداده ام
البته می خوانمشان

سلام مرسی از اینکه سر زدی... شاد باشی

shiva پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:20 http://mahyadatnaravad.blogsky.com/

salam
merC ke sar zadid
khoshhal misham weblogam link besh tooye weblogetoon
good luck

سلام مرسی از اینکه بهم سر زدی شما رو لینک گذاشتم قشنگ می نویسی موفق باشی.

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:41 http://rue.blogsky.com

اگر اشک بودی تو را روی چشمان خود می نشاندم * *اگر مهر بودی به دنبال تو در دل اسمان می دویدم *اگر ماه بودی فروغ تو را چون غباری به سر می نشاندم *ودر این جا نه اشکی و نه مهری ونه ماهی چون خود رستی که پیمان شکنی

.
.
.

غمهایت کوتاه دلشکسته

سلام یاسمین عزیز مرسی از اینکه به محفل بی ریا عاشقانه ها اومدی و دوباره با قدمهای سبزت و حرفای قشنگت امیدی دوباره به این دل شکسته دادی کوچیک شما داداش سیاوش

غریبه آشنا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:22 http://apotheosc.blogsky.com

سلام رفیق

ممنونم از حضورت و ممنون از اینکه لینکم کردی

راستی منم شما رو لینک کردم

به امید روزای قشنگ تر

یا علی

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه به کلبه حقیرانه ام اومدی به امید روزهای قشنگ واسه همه عاشقا...

صبا پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:37 http://parnian813.blogsky.com

سلام مرسی از این که به من سر زدی
من شما رو لینک کردم اگه دوست داری منو لینک کن

سلام مرسی از اینکه به محفل عاشقانه ها اومدی در ضمن منم شما رو لینک گذاشتم. شاد باشی...

همکلاسی پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:58 http://www.cheshkhomar.blogsky.com

سلام مرسی که به وبلاگم سر زدی باز هم از این کارا بکن خوشحال میشیم نظر بدین با تبادل لینک هم موافقم
یا حق

سلام مرسی از اینکه اومدی منم وبلاگ زیبا شما رو لینک گذاشتم... امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم همیشه شاد باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد