عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

به سوی تو می آیم...

به سوی تو قدم برمیدارم شمرده شمرده... نمی دانم مقصد کجاست؟ ولی بی هدف در کوچه پس کوچه های زندگی قدم بر میدارم... برگهای بید مجنون خانه مان کم کم رنگ زردی به خود می گیرند... منم خیلی وقته که تو پاییزم ولی خبر ندارم... فصلی دیگر بدون تو برایم آغاز گشته... و من دیگه هیچی نمیدونم... و یا اینکه نمی توانم شکست را باور کنم... شاید روزی برایم بهار باشد ولی اون روز هم خیلی دوره حتی خیلی دورتر از تصوراتم... دیگه کاسه صبرم لبریزتر از همیشه شده... دیگه نیستی که واسم کاسه بزرگتری بیاری و بهم امید بدی که تحمل کن... میدونم برای همه عشق اولش زیباست و هر چی بیشتر میگذره بیشتر در این دریا پر تلاطم فرو میروند... و چه زیباست که تو شناگر قابلی باشی و از پس موجها بربیایی... ولی من خیلی کوچیکم حتی کوچکتر از یک مورچه که تو بهش ترحم میکنی زیر پات له نشه... ولی من نا خواسته یا خواسته له شدم...! بگذریم که آیا زیر پای تو له شدم؟ یا زیر پای سرنوشت؟ به هر حال بذار بگم که زیر پای سرنوشت! تا همه نگن تو عشق واسه زیبایهاش می خواستی و حالا که به آرزوت نرسیدی می خواهی معشوقت را محکوم کنی...! من تو رو با همه وجودم می خواستم... الانشم این دردها را به جونم می خرم و میکشم... آره سخته برام بی تو بودن وبی تو موندن... ولی این درد تنهایی و بی تو بودن را با یاد اون روزهای بهاریمون تحمل میکنم...

تقدیم به همه عاشقان(سیاوشی)

نظرات 15 + ارسال نظر
مانی جمعه 14 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 http://www.myphotographs.blogfa.com

به پندار تو
جهانم زیباست
جامه ام دیباست
زبانم گویاست
قفسم هم از طلاست
به این ارزد که دلم تنهاست
سلام دوست من
با احساس و لطیف می نویسی ! بهت تبریک میگم .
خوشحال میشم به کلبه ی عکسم بیای.
آرزومند آرزوهات
مانی

سلام مرسی از لطفتت دوست عزیز برگ سبزیست تحفه درویش...
باشه به کلبه ی عکس شما هم می آیم...

بلتستان شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 http://www.baltestan.blogsky.com

سلام
مطالب خوبی گذاشتی
هر کسی در این دنیا عاشق یه نفر است و می میره براش ولی اگر توجه کرده باشی باز طرف مقابل معشوق حقیقی نیست چون یه روزی می رسه که اون از این دنیا می ره و تو رو با تمام خاطراتش تو این دنیا تنها می زاره.
نه اینکه اصلا نباید در این دنیا عاشق کسی شد ولی آدم باید مد نظرش باشه که اون بالایه هم عاشق ماست هم معشوق حقیقی است که همیشه تا نا کجا اباد بی نهایت با ما است
ببخشید سرت رو درد آوردم من از وبلاگت خوشم امد و شما رو لینک دادم
اگر می خواهی شما هم من را لینک دهید
با تشکر

سلام دوست عزیز شما هم نظر قشنگی دادی من با این تنهایی بیشتر به خدا نزدیک شدم و عشق حقیقی بدون شک اونه... ولی خدا هم عشق را آفرید که هم با شادیهاش شاد باشیم و هم با غمهاش بسوزیم... باشه دوست عزیز سر فرصت شما رو لینک میزارم... باز هم به ما سر بزن خوشحال میشم منم قول میدم بیام و از وبلاگتون دیدن کنم...

علی شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:35 http://www.koodak2.blogfa.com

سلام طاعات و عباداتتان قبول حق باشد . به ما هم سربزنید.

سلام دوست عزیز التماس دعا ازتون دارم خدا کنه منم جز نیکان باشم... چشم بهتون سرم میزنم شاد باشی....

نسرین شنبه 15 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:53 http://www.nasigoli.blogsky.com

سلام داداشی! یه چیزو بهت می گم اگه خواستی بیا تو وبلاگمو بخون! تا آخرشو خودت می فهمی! یا حق!

سلام نسرین عزیز اومدم به وبلاگت کامنت هم برات گذاشتم دوست دارم مثل آخرین نوشته ات بنویسی شاد باشی امید باید در همه حال باید باشه...

رها یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:48 http://btrn.blogfa.com

سلام.
زیبا وخواندنی.
دوست داشتی به من هم سر بزن خوشحال می شم.
با تبادل لینک موافقی؟

سلام دوست عزیز مرسی از لطفتت باشه سر اولین فرصت لینکتون میزارم چون الان باید برم شاد باشی....

[ بدون نام ] یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:18

باسلام خدمت شما دوست گرامی.
دریا اگرکه می شنیدخروش خویش ، مرغانش شاید آوازدیگری می خواندند. وغربت ساحل هرگزنبود،چنین دامنگیر.
درکوچه ، عارفی این چنین میخواند، دنیاچه کوچک است وقتیکه رنگ ازلبان تومی بازد.
توباگذشتت زندگی میکنی که حالت رو پررنج ودگرگون کرده ،تاکی میخوای باگذشتت وباخیالت ادامه راه بدی.خاطرات خوبه بشرط اینکه بهت شادی بده وگرمی وزیبایی زندگی بهت بده.راه هرقدرباریک ومشکل باشه باید براحساست غلبه کنی تابتونی امیدوارانه تربه جاده وسیع وامن تری که بهش نیازداری برسی وکسی جزخودت به خودت نمیتونه دراین راه کمک کنه. به امیداینکه نوشته های امیدوارکننده تری ازشما ببینم.

سلام دوست عزیز مرسی از نظر زیبایی که دادی ممنونم که به من لطف میکنی به خدا من دارم سعی میکنم اگه نوشته های قبلیم را بخوانی زمین تا آسمون فرق داره با نوشته های الانم سعی میکنم باور کنم رفتنش را ولی نمیشه...................................!

پریسا یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:13 http://sweetpink.blogsky.com

سلام خیلی خوب بود مرسی
دیگه نمی یای اونورا؟؟؟
پیش ما بیا
قربانت پریسا

سلام پریسا عزیز ببخشید کم لطفی از من بوده آخه یک مشکلاتی برام پیش اومده نمی تونم زود به زود آپ بشم...قول میدم بیشتر بهتون سر بزنم
مرسی از اینکه اومدی به محفل عاشقانه ها شاد باشی...

سیامک یکشنبه 16 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:55 http://www.parsiyan.blogsky.com

سلام
دوست عزیز
شاد باشی و از غم بدور
زندگی مجال اندکی است و مرگ هم حتما فرا می رسد
پس زیاد انتظارش را کشیدن زیبا نیست
زندگی کن
با دل
با جان
چه با عشق و چه بی عشق

سلام دوست عزیز مرسی از کامنتی که گذاشتی زندگی بدون عشق واسه من جهنمه
الانم بی خودی نفس میکشم به هر حال شما شاد باشی...

marua دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:17 http://k

سلام به توگرامی.
ازسرنوشت وتقدیرکه نمیشه فرارکردوازچیزی که گذرایام برامون رقم میزنه وعشق وخاطراتش خوبه به شرط اینکه عمیق ترین شادیهارو برامون بهمراه داشته باشه وبه قلبمون گرماوزیبایی زندگی بده .
شما تابه کی باید درهجوم دنیایی ازافکارتون غرق باشیدوبااونهازندگی کنیدنبایدبزارید افکارتاریک وتلخ وچیزی که دنبالش بودید براتون اتفاق نیافتاده شماروازادامه راه مایوستون کنه راه هرقدرهم باریک ومشکل باشه میتونی باغلبه براحساست به جاده وسیع وامن بهتری برسی .درواقع مشکلات نباید به شما غلبه کنه بلکه برعکس باید باشه.
زندگی جاریست تابی انتها
زندگی آبیست دررویای ما
زندگی درپنجه مرداب نیست
زندگی آرامش یک خواب نیست
زندگی همواره غلغل میکند
زندگی باخنده ها گل میکند
باآرزوی توفیق روزافزون شما.

سلام دوست عزیز متن قشنگی بود منم دلمم می خواد در مسیر زندگی حرکت کنم ولی نمی تونم هنوز جلوی چشممه خاطراتش... شاد باشی مرسی از لطفتت...

ندا دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:44 http://ghamcity.blogfa.com

سلام
من ندا صاحب نازنین سیتی
هستم مرسی که به من سرزدی من ادرسم تغییر کرده
خوشال میشم ادرس جدیدم لینک کنی

سلام ندا عزیز مرسی از اینکه سر زدی سر فرصت وبلاگ جدیدت را لینک میزارم و بهت سر میزنم شاد باشی...

نسرین دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 http://www.nasigoli.blogsky.com

سلام داداشی! معلومه کجائی؟ دلم تنگید واست!

سلام نسرین عزیز به خدا سیستمم خراب شده و هنوز تحولیش نگرفتم الانم از کافی نت آپ شدم در ضمن برات کامنت تو وبلاگت گذاشتم شاد باشی آبجی کوچولو...

- سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:25

salam vaght bekheir
man hamoniyam ke baraye veblageton payam mizaram. nemidonam chera ye hesi goft ta baraton mail bezanam.
harf ziyade vaght kam.
bande khoda chera fekr mikoni donyat ba elahe ragham khord badam ba elahe az bein raft ?
har chand behet hagh midam . manam kam az to nistam ama ye fargh dare : on pishame ama engar nist alan 3sal migzare ama hichvaght behem ejaze nadade ke behesh tekie konam begzarim harf ziyadast.
ye chize mohem ke man zamzeme mikonam ineke : zendegi mesle jade mimine tamame adamash mosaferaye jadan. mian miran.
manam yerozi mesle in adama omadam yerozi miram.
doste aziz ba khoda bash padeshahi kon bi khoda bash harche khahi kon
khodafez

سلام دوست عزیز من اونو فقط برای وجود خودش می خواستم نه به خاطر زیبایهای عشق... شاید متوجه این حرفم نشی ولی به هر حال منم خیلی وقته که با خدام با اینکه فراموشم کرده ولی باز هم امیدم تنها خداست شاد باشی باز هم به ما سر بزن در ضمن تکلیف دلت هر چی زودتر مشخص کن تا خدای نکرده یکی از هزاران عاشق دل شکسته نشی... شاد باشی

مرتضی ۱۱ سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:31 http://tanha-tarinha11.blogsky.com

سلام خوبی
وبلاگتون به لینک اضافه کردم
شما هم لینک اضافه کن مرسی بای

سلام دوست عزیز مرسی شما دوستان خوب باشید ما هم نفسی بالا میاد چشم سر فرصت لینکت میزارم چون الان فقط اومدم کامنتها رو ببینم و جواب بدم شاد باشی مرسی از اینکه عاشقانه ها را قابل دونستی شاد باشی..

بانو سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:37 http://fsm.blogsky.com

سلام.من هیچ وقت نمی دونم باید با کسی که با ارزش ترین چیز زندگیشو از دست داده چی گفت. ولی برای نجات زندگیتون باید در زمان حال زندگی کنید. گذشته ها، تلخ یا شیرین، گذشته. باید به فکر امروز بود. شکست هر چقدر هم که تلخ باشه نباید باعث بشه بقیه زندگی آدم به باد بره. یادتون باشه که فقط یک بار فرصت زندگی کردن دارید. فقط یک بار که هیچ وقت هم تکرار نمی شه. پس سعی کنید به بهترین نحو زندگی کنید. شاید حرفای من یه کم بی رحمانه باشه. ولی خودتون گفتین روزگار بی رحمه. پس شما هم باید مثل خودش باشید تا بتونید باهاش مبارزه کنید. راستی لینکتون هم گفتم بذاره.

سلام مرسی از لطفتت به من شاد باشی منم مبارزه میکنم با اینکه موندم بازنده ای بیش نیستم در ضمن مرسی از لینک گذاشتن محفل عاشقانه ها شاد باشی

marua سه‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:47 http://kindness.blogsky.com

سلام.
این فاصله ایجادشده بامحبوب نباید باعث بشه که لحظات رو اینطوربگذرونی . شمع زندگی هرکس به آرامی میسوزه واین شمع زیبا وقشنگه بشرط اینکه این غم ایجادشده باعث نشه شما لبخندزندگی رو نبینی. باید خودت رو بدست سرنوشت بسپاری .جنگ باخودت فایده اش چیه . دردیای زندگی تنها امواج حوادث واتفاقات که شاید برامون خوشایندنباشه مارو به خودمون مییاره پس فقط خودت به خودت میتونی کمک کنی وبافکردرست سرنوشتت رو به دستت بگیری.

سلام دوست عزیز مرسی از نظرت منم دارم برای روزهای سختر از این آماده میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد