عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

یادی از گذشته مون...(3)

 الهه ی نازم امروز هم بدون تو سپری شد نمی دونم چرا این لحظات این جوری می گذره امروز هم انتظارت را داشتم. و بارها از کوچه تان گذر کردم ولی در این شهر نشانی از تو نمی یابم دلم برای نازنین ترینم خیلی تنگ شده و امروز هم دلتنگت بودم. ای خدا ای کاش ازش خبری میشد اون موقع راحت میشدم باور کن الان حس میکنم خیلی بیشتر از احساسم دوستت دارم. و هر چی بگم کم گفتم فقط یادت نره که خیلی دوستت دارم. خوب من منتظرت هستم. در میان گلها گلی قشنگتر از تو ندیدم. ای گل نازم ای محرم رازهایم خیلی دوستت دارم. و عاشقترین عاشق منم و خدا کنه در سپیده دم فردا ازت خبری بشه و گرنه من می میرم. دلت میاد منو تنها بزاری؟ نه می دونم تو دست خودت نیست و گرنه ازت خبری میشد ولی به هر حال ای کعبه عشقم من هنوز عاشقی خسته به شوق دیدارت هستم. خوب امشب نمی توانم زیاد برایت بنویسم چون اشکام سرازیر شدن. و می خوام گریه کنم به بخت و سرنوشت خودم. و برای تو دعا کنم هر جا باشی شاد باشی ای مهربان ترینم. و به قول شاعر بی همگان به سر شود بی تو به سر نمی شود. و دلم برای نگاه چشمان خمارت تنگ شده انگار تمام دنیا علیه من بسیج شده و من تک وتنها یک طرف. الان که نیستی من واسه کی دیگه دردل کنم, غم وغصه هامو به کی بگم و این دردهای نفهته در دلم و بغض سکوتم پیش کی بشکنم...؟ سه‌شنبه, 12 خرداد, 1383

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
الهه پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:00 http://elaheyebaran.blogsky.com

سلام...ممنون از لطفت ...شاید دلیلی واسه نبودنش داشته باشه و حتی همین بی خبریش...امیدوارم زودتر ازش با خبر بشی و زودتر بیاد پیش چشم به راهش...منم شما رو لینک کردم...قسمت پسروونه توی کشو پایین لوگوی وبلاگم...می تونی ببینی...به هر حال ممنون
با آرزوی شادکامی شما

یاسمین(حرفهای یه دختر غمگین پنج‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 19:26

نبودن
هرگز به تلخی از دست دادن
یک بودن
نیست..

سلام مرسی از نظرت یاسمین عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد