عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

دیگه بسه...

  دیگه بسه تو قفسی که این دنیا واسمون ساخته زندگی کردن... دیگه بسه غصه خوردن... دیگه بسه چشم به راه بودن برای تو... تو رفتی منم رفتنیم با این تفاوت که تو به سوی آینده ات رفتی... ولی من هنوز تو گذشته جا موندم... دیگه پاهایم یاری رفتن بهم نمیدن... دیگه بالهایی که با آرزوهای محالمون واسم مهیا کرده بودی گشوده نمی شوند... می خوام برم از این دیار... تو میگی کجا برم؟ هر جا که برم خیالت ولم نمیکنه... نیستی که ببینی دیگه هم زندگیم شده رویای شیرین تو... آخه با انصاف به منم حق بده... منم دلم می خواست همیشه با تو باشم... ولی به چشم خودت دیدی که نشد...! پس به خاطر من اگه هنوزم دوستم داری در مسیر سرنوشتت حرکت کن... بیشتر از این به خودت عذاب نده... ازت خواهش میکنم اگه هنوز فراموشم نکردی... سخته بگم:   ولی میگم: من حقیر را از یادت ببر... اگه دوستم داری نذار بیشتر از این قربانی بشیم...

 

نظرات 4 + ارسال نظر
بانو چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:00 http://fsm.blogsky.com

سلام. آره. دیگه بسه....

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه همیشه به داداشت سر میزنی
شاد باشی آره دیگه بس خون دل..................................................

غریبه آشنا چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:48 http://apotheosc.blogsky.com

دیگه بسه در کنار کسی بودن و جرات گفتن یک کلمه رو نداشتن

دیگه بسه تنهایی

دیگه بسه دلتنگی

دیگه بسه گلوله ؛ دیگه بسه خون

دیگه بسه

خیلی زیبا بود

منم آپم بیا

یا علی

سلام مرسی دوست عاشق من مرسی از اینکه اومدی منم الان میام بهتون سر میزنم دیگه بسه...............................................؟!

حمیده پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 http://hamideh-ta.blogfa.com

سلام سیاوش جان
خیلی قشنگ بود
ارزو می کنم به ارزو هات برسی .
ودلت قرار و آروم بگیره .
موفق باشی

سلام حمیده عزیز مرسی از اینکه به محفل بی ریا عاشقانه ها می آیی شما هم به آرزوهات برسی... شاد باشی...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 http://www.wall.blogsky.com

سلام
دوستی واژه غریبی است که اگر دوستت دوست باشه اون وقت می فهمی دوستی چیه...
به امیده وصالت...

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه همیشه بهم سر میزنی در جواب حرفت می تونم بگم دوستم داشت و تکیه گاهش من بودم و هم من تکیه به باد داده بودم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد