عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

یادی از گذشته مون...(4)

سلام ای نو گل زندگیم امروز هم می خواهم واسه تو و دلم بنویسم. دلی که کلی داغونه... وقتی تو رو می بینم خوشحال میشم و حس میکنم دیگه تو این دنیا نیستم بلکه تو آسمونام خدایا این لحظات رویایی را از ما نگیر. خدایا     الهه ام رو از من نگیر... ای خدا تو این همه فرشته داری من تو این دنیا کسی رو ندارم فرشته منو از من نگیر. خدایا خیلی تو رو دوست دارن ولی من تو این دنیا فقط اونو دارم معبودم را از من نگیر. نمی دونی الهه ی من وقتی تو رو    می بینم اولش تو آسمونام ولی وقتی از پیشم میری گریه ام میگره. ای خدا چرا صدای منو نمی شنوی درسته سر تا پا گناهم ولی به خاطر این فرشته ات که اشتباهی فرستادی زمین یک بار هم شده صدایمو گوش کن ولی آخه چرا من؟ میدونم داری آزمایشم میکنی خدایا قول میدم دیگه باهات قهر نباشم فقط اونو به من برسون اون احساس قلبی منه.اون روح منه. کمکم کن تا کی گریه و سکوت, حس میکنم این بغضم تو گلوم گیر کرده, می دونی خدا فقط من اونو دارم. و فقط اونو پرستش میکنم فقط ما رو به هم برسون قول میدم تو این دو روز زندگی دیگه خطایی از من سر نزنه گرچند الانشم بنده مخلصت هستم. این آرزوی قلبمو بر آورده کن میدونم, تو هم عاشقا رو دوست داری آخه اگه عشق گناه بود؟ چرا ما رو عاشق هم کردی؟ چرا عشقو به وجود آوردی؟ این عشق ما پاکترین عشق زمینی هست نه این عشق ما یک عشق آسمونیه. خدایا اگه قراره یکی فنا شه بزار اون من باشم چون من طاقت ناراحتی عزیزم را ندارم.  الهه ی نازم هر چی می گذره نیمه گمشده ام را بیشتر در وجود تو حس میکنم. و تو زندگیم کسی جای تو رو تو قلبم نمی گیره من مواظب قلبت هستم که یک موقع از پیشم نره و به قلب خودم سپردم که همیشه تو رو دوست داشته باشه... تا ابد دوستم داری؟ خوب اینکه مسلمه دوستم داری.  بهم قول بده تنهام نمی زاری یادت باشه که قول دادی و من هم بهت قول میدم ای یگانه عشقم.                                                      پنج‌شنبه, 31 اردیبهشت, 1383 04:11:49 عصر

نظرات 3 + ارسال نظر
نسرین جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:05 http://www.nasigoli.blogsky.com

سلام سیاوش جان! من اسن مطلبو خودن نوشتم خواستی بیا نظر بده! یا حق!

اسیر فراق جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 http://sereshk.blogsky.com

سلام....عشق زیباست ...اگر عشقی باشد...

اسیر فراق جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:51 http://sereshk.blogsky.com

سلام...درد بی عشقی زجانم برده طاقت...

مرسی از اینکه بهم سر زدی اگه دوست داشتی همدیگه رو لینک بزاریم خبرم کن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد