عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

یک روز برمیگردی پیشم که دیگه نیستم...

الهه ی من این روزا انتظارت خیلی سختر ازهمیشه شده ومن دیریست که منتظرتم... در میان حروف الفبا هیچ کلمه ای پیدا نمی شه که در وصف خوبیهات بگم... چیه تعجب کردی! که می خوام از خوبیات بگم من دیگه اون قدر هم خودخواه نیستم که خوبیات از یادم بره... درسته تنهام گذاشتی... ولی من دل خوشم به فردایی که نمی دونم کی از سر راه میرسه... به افقهای دوردست چشم دوخته ام ولی هنوز هیچ نشانی و خبری از تو برایم نیامده...الان هم که برات می نویسم با وجود این همه وسایل ارتباطی از قبیل تلفن...(sms)...اینترنت...(email)... هنوزم بی خبرم از تو... شاید اون جایی که تویی هیچ گونه وسیله ارتباطی نیست...(آخه تو این جوری نبودی! دلمم نمیاد بهت بگم بی وفا) تو این شرایط ای کاش مثل قصه ها قاصدی بود یا کبوتر نامه رسانی که عاشق را زحال معشوق و معشوق را زحال عاشق باخبر میکرد... و خلاصه یک جوری احوال دلهایمان را بهم دیگه می رسوندن... وتموم میشد این چشم انتظاری... کاش بودی و می فهمیدی که چگونه دارم خودم گول میزنم با رویای آمدن تو... ولی اگه روزی هم بیایی! حرفی برای گفتن ندارم جزء آرزوی دیدن روی ماه تو...

نظرات 9 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:03

سلام خسته باشین

حرفی برای گفتن ندارم....

می دونین من فکر می کنم خیلی حرفا برا گفتن داریم ولی
با دیدار جمال یار همه حرفا از یاد میره

ببخشید که این چند رو زنبودم
امیدوارم که بتونم زود زود بیام
همیشه عاق بمانی

سلام فاطمه عزیز خوب کردی اومدی مرسی از لطفی که به نوشته ها حقیر داری
شاد باشی شما هم عاشق بمونی...

خداباهامه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 15:21 http://saramshologhe.persianblog.com

سلام- می دونین عشق چقدر بالاتر از افکارما انسانهاست می دونین عشق چرا نسیب ما انسانها شد. می دونین عشق اولش چیه بعد چی می شه به کجاها ختم می شه-
می گم براتون- عشق اولش ناخوداگاهه بعد فکر می کنی عاشقی بعد که جلوتر می ری به یه واژه که خیلی قشنگتره می رسی اونم کلمه دوست داشتن- دوست داشتن به ایثار تبدیل می شه و حالا شما برادر عزیز برای الهتون ارزوی سعادت کن از خدا بخواه مرغ سعادت رو دوشش نشسته باشه از خدا بخواه یه روزی یه جایی یه زمانی ببینیش که عاشقانه داره زندگی میکنه چه با یادت چه....
همیشه عاشق بمونین ....

سلام مرسی دوست عزیز از اینکه اومدی ونظرت را گفتی منم اگه می بینی چیزی می نویسم ویا میگم از دوریشه... من قبل برای رسیدن به اون دعا میکردم الان فقط برای خوشبختیش دعا میکنم چه با یاد من باشه چه بی من لحظاتشو بگذرونه ... مهم این که شاد باشه...
شما هم شاد باشی و غمی نداشته باشی اگه داری غم هایت کوتاه...

مریم یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:47 http://maryami.blogsky.com

خیلی خوشحالم که با اینجا آشنا شدم
شاید یه چیزی شبیه خودم!!!

اون قدر هم خودخواه نیستم که خوبیات از یادم بره...
خیلی زیباست و عجیب
عشق رو میگم...
بابای

سلام مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی... شاد باشی التماس دعا...

مهدی یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:43 http://easyspeak.blogsky.com

ممنون از تعریفت من نتظر شما می مونم تا وبلاگ برزگه رو آماده کنیم فقط یک موضوعی هست اونم اینکه در چه سیستمی بلاگ اسکای و یا چیز دیگه منتظرم راستی در مورد عنوانش هم نظرت رو بگو
مطالبت هم خیلی جالبه نمی دونم مطالب عاشقانه وبلاگ منو خوندی یا نه اگه نخوندی یک سر بزن شاید برات جالب باشه

سلام مرسی از اینکه اومدی در ضمن هر کمکی از دستم بربیاد دریغ نمیکنم منتظرت هستم... التماس دعا...

فائقه یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:18 http://sahmedelam.blogsky.com

عاشق همیشه تنهاست!

عاشق همیشه در انتظاره...

زهرا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:18 http://z-k.blogsky.com

سلام ممنون که به وبلاگ من سر زدی .موفق باشی!

سلام خواهش میکنم...!

زهیر دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 00:38 http://ozahir.blogsky.com

سلام
ممنونم که به وبلاگ منم سرزدی
من شمارو لینک کردم

سلام
من ممنونم از شما که به وبلاگم عاشقانه ها اومدی شاد باشی...

ستاره دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:47 http://harameyar.blogsky.com

خوشم اومد در اسرع وقت لینکت می کنم فقط یه سئوال تو سیاوشی یا عاشق سیاوش؟

سلام دوست عزیز من با اجازه تون سیاوشم.... منم شما را همین الان لینک میزارم.
شاد باشی...

فروز پنج‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 14:07 http://kashiekeder.blogsky.com

سلام
راستش دیگه از رویا ها گذشته نمی گم چه ..چون یه وقتی منم این طور بودم اما گذشت سالها این رویا رو کدر کرده وحالا فکر میکنم شاید که نه حتما یه توهم بود. خوشحال می شم به کدر خانه بازهم سر بزنید.
ادرس امیلت رو پیدا نکردام برای همین همینجا می نویسم اگه دوست داری تایدش کن ویا نه. مهم نیشت این رو برای تو می نویسم رفیق این نوشته ات تنها یادگار از خاطره تو... چطور بنویسم یکم بیشتر فکر کن نه خیال پردازینکن رویا بافی هم نکن می دونی همه چیز گذشته اره وقتی یادشون می فتی می خوای برگدی عقب یا نه.. اما سیاوش خان خیال خوبی درمان بدی نیست بلکه صد چندان بر زشتیش می افزاید... روزی همه چیز که الان فکرتو برات مشغول کرده... بی خیال رفیق نمی تون منظورم رو برات بنویسم اما برات یه نفس تازه رو ارزو دارم تا ...
یه مادر بزرگ پیری دارم که می گه :زندگانی شیرینه .می دونیم که این جمله لااقل الان مرهم درد ما نیست . برات صبر ارزو می کنم برای من هم ارزو کن.

سلام دوست عزیز مرسی از نظرتت... خوب گذشته ها گذشته ولی یادشون شیرین تر از الان من هست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد