عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

(منم عابد دیوانه ی تو...)

اول اینکه عاشقانه دوستت دارم. دوم اینکه عاشقانه می پرستمت. سوم اینکه عاشقانه می میرمت برات. چهارم اینکه الهه ی منی تا ابد. من با یک نگاه تو جون می گرفتم. با صدای تو نفس می گرفتم. می دونم این حرفا رو می فهمی. چون عشقمو باور کردی... دیدی که به خاطر آینده تو از خودم گذشتم... می دونم تو هم مثل خودم دل خوشی از این روزگار نداری... اصلا از همون روز اول هستی من وتو واسه هم ساخته نشده بودیم فقط خودمونو گول میزدیم که یک روزی روز یکی شدنه... مگه نه؟ خوب این از شدت عشق زیاده.عشقی که دو سال در قلبم ریشه زد. ولی هیچ وقت اون جوری که می خواستم قد نکشید... اگه بخوام توصیف کنم عشقمونو میگم: ما دو کبوترعاشقیم... ولی در دو آسمان متفاوت تو در آسمان آبی ونیلگون ومن در آسمان ابری وماتم گرفته... دو گل رزیم... تویی که در دشت گلها هستی ومنی که در شوره زار بی انتهام... دو دلداه دیونه... تویی که تنها رفتی بی من... ومنی که در غصه رفتن تو هستم... من عاشقی غریب و افسرده در زندگی... و تو معشوقی با عشقی تحمیلی و تازه در زندگی... دو تا دیونه هم. و خلاصه یک الهه ی عشق و یک عابد دیوانه ی پرستش الهه ی عشق.

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:00

سلام اقا سیاوش عاشق

ببخشید اول بزارید کامنت قبلی رو تصحیح کنم

۱-خسته نباشین
۲-عاشق بمونید

ببخشید عجله ای نوشتم غلط از آب در اومد


ومنی که در غصه رفتن تو هستم...............

فکر م کنم این غصه شیرین تر از هر سیرینی هست

نمی دونم نظر شما چیه

و در تعجبم که نوشته های شما چقدر به حرفهایی که
من در تنهایی با خودم میزنن نزدیکه

ببخشید پر حرفی کردم
بازم ببخشید و همیشه عاشق باشی

سلام فاطمه عزیز مرسی از اینکه لطف میکنی و به من سر میزنی آره الان که ندارمش رویاشم واسم شیرینه... اون موقعا هم دلم خوش بود به رسیدن الان فقط تنها دل خوشیم یاد اونه... و اون فکر میکنه من بی وفام بذار فکر کنه من ازش خسته شدم... ولی خدا میدونه واسه این که زندگیش از هم نپاشه و به زندگی جدیدش عادت کنه گفتم واسه همیشه فراموشم کن نمیدونم چی بگم غصه این دل زیاده هر چی بگم کم گفتم به هر حال شما به آرزوهای محالت برسی شاد باشی فاطمه عزیز...

حمیده دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 17:10 http:///hamideh-ta.blogfa.com/

سلام اقا سیاوش
تمام وبلاگت خوندم و هماهش اشک ریختم نمی دونم چی بگم ولی از ته دل ارزو می کنم که به ارزوهات برسی . دوره ی سخت خیلی سختی رو می گذرونی ...خدا صبرت بده و انشالله به ارزوهات برسی

سلام دوست عزیز مرسی از لطفی که به من کردی و همه عاشقانه ها را خوندی به قول شاعر هر آنچه از دل بر آید لاجرم به دل نشیند... شاد باشی بازم بهم سر بزن خوشحال میشم شاد باشی و غمی نداشته باشی اگه داری به قول یاسمین عزیز غم هایت کوتاه...

مرجان دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:00 http://shaghayeghe-vahshi.blogsky.com

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که وبلاگم رو به دقت دید زدین و بیشتر از این بابت خوشحالم که یکی دو تا از مطالبش باب میلتون بوده
بازم منتظر کامنت های قشنگتون هستم و ضمنا با تبادل لینک هم موافقم . من شما رو لینک می کنم
بای بای

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه بهم سر زدی منم شما رو لینک میزارم.

آیدا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:44 http://beroomnayar.blogsky.com/

سلام دوست خوبم. خوشحال شدم اومدی پیشم. جواب نصف حرفاتو همونجا تو کامنتا دادم. در مورد لینکم خوشحال میشم . اما من لینکتو اونجا نمیذارم. یه وبی هست همونجا تو وبلاگم تو لینکهای روزانه. تنها لینکیه که اونجاست و اونم مال منه . به اسم دختری در ماه. من لینکتو اونجا میذارم. تو هم اگه دوست داشتی هردوشونو بذار دوست نداشتیم هر کدومو میخوای بذار ! خلاصه که من لینکتو میذارم همونجا.

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی من با اجازه تون جفت وبلاگتهایتون را لینک میزارم شاد باشی.

پریسا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 18:55 http://sweetpink.blogsky.com

سلام دوست خوب
نوشته هات فوق العاده قشنگه واقعا مرسی
رلستی از اینکه وبلاگ منو قابل دونستی و سر زدی ممنون
طرح قالبت محشره ایول
با تبادل لینک موافقم
من شما رو لینک میکنم شما هم منو
بازم به ما سر بزن
(رهای رها)

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی و مرسی از لطفتت... در ضمن منم شما رو لینک گذاشتم شاد باشی...
سیاوشی (مسافری از دیار غم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد