عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

چرا رفتی؟!؟!

دلم با بودن تو دشتی سر سبز پر از گلهای احساس عشق بود... ولی با نبودنت یکباره به کویری ترک خورده پر از خارهای خود رویش بیابانی شد... دلیلش را خودت بهتر از من میدونی دیگه لازم نیست تکرار کنم... بازم یک سوال تکراری؟    الهه ی من چرا رفتی؟ چه آسون من از یاد تو رفتم... چه آسون... باورم نمیشه این همون الهه است که روزها وشبهاش با یاد من سپری میشد. این همون الهه است اگه یک وقت نبودم برای نبودنم غصه می خورد. الان که تو اوج نبودنم به فکرم نیست. الان که بیشتر از همیشه به محبتش نیاز دارم پیشم نیست. من که باورم نمیشه؟ اصلا واسم سوال شده چرا رفت؟ آخه من چیکار کردم که باید تاوان پس بدم... یک سوال ازت دارم؟ من جواب این دلو چی بدم. بهش بگم تو کجا رفتی...! ای دل بمیر نمیدونم کجاست؟ میدونم خیلی وقته مردی دلم... بیشتر از اینا بمیر تا دیگه بهونه اش را نگیری دیگه سراغشو از من نگیری... بسوز بساز با این زندگی... ای کاش در این ماتم کده یک ذره مهربونی بود ای کاش... ای کاش دیگه کارم به جایی نمی رسید که دیگه حوصله انتظار را هم نداشته باشم... ای کاش... من لابد بد کردم که بد می بینم. من دوست داشتم دوستم داشتی مثل قدیما. اگه خبری ازم نمیشد نگرانم میشدی ولی الان چی؟ روزها می گذرند پی در پی سراغی از من نمی گیری. آخه درسته گفتن عاشق تنهاست... ولی نه تا این حد که روزی صد بار آرزوی مرگش را بکنه...

 تقدیم به همه عاشقان

 

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرداد سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:36 http://harfeman.blogsky.com

سلام
این یکی دقیقا روایت خودمه. منم نمی دونم جواب دل رو چی بدم تازه بدبختی اینجاست که من هر روز می بینمش.
مرسی به من سر زدید.
موفق باشید

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه بهم سر زدی...

مدیر مدرسه سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 23:47

سلام متشکرم از بازدیدتان

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه بهم سر زدی...

یه پسر کوچولو چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:52 http://www. halititi.blogsky.com

ممنونم که به من سر زده بودین.خیلی خوش حال شدم.وبلاگت خیلی غمگینه.انشاالله همه چیز به خوبی حل بشه.

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه بهم سر زدی...

نسرین چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 http://www.nasigoli.blogsky.com

به نام خدا
سلام سیاوش جان! چه طوری گلم؟
سیاوش من باهات قهرم! تو که باز حرف از مردن زدی؟ مگه من نگفتم مردن موقوف! مگه تو به من نمی گی غصه نخور؟ سیاوش جان همیشه به این افتخار کن که یه دل پاک داری که شاید خیلی از آدما آرزوشو بکنن! همیشه به این افتخار کن که احساس خیلی زیبایی داری! ببین تا ابد نمی تونی که به پای اون بسوزی! تو باید قدر اون چیزایی که داری رو بدونی! تو سعی کردی که از دستش ندی ولی نشد! یعنی قسمت نبود! خدا الانم داره تورو امتحان می کنه! ولی تو الان باید خودتو دوباره نشون بدی! ببین اگه خدا اونو از تو گرفته ولی بدون خیلی چیزای دیگه بهت داده! هرچند که هیچ کس و هیچ چیز مثل اون برات نمی شه ولی سیاوش جان یکم به خودت بیا گلم! منتظرتم! یا حق

سلام نسرین عزیز
مرسی از این لطفی که به داداشت داری شاد باشی با اجازه ت این کامنتو ثبت میکنم.

آوا چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 13:17

ای کاش.......... هیچ کس گوش نمیده....کسی نمی تونه برش گردونه...جز اون که اون بالاست....می گن قسمت نیست!
شاد باشی....

سلام مرسی آوا عزیز که بازم بهم سر زدی

باغ رویاها چهارشنبه 12 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 16:10 http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام . خوبی؟ معذرت از اینکه نتونستم زودتر از این به کلبه زیبات سر بزنم .در اولین فرصت شما رو لینک میکنم .در پناه حضرت مهر باشید

سلام مرسی از اینکه دعوتم را قبول کردی شاد باشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد