عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

منم اون عاشق دیروز... غریبه امروز...

اول هر چی سلام دلم. تو فکرم در یادم در رویاهام در آرزوهای محالم هنوز نقش اولی میدونم حرفام واست تکراری شده ولی من دارم جون میدم تا با نگاه کبریایی تو... با ترنمت تولدی دوباره بیابم... افسوس که هنوز دل خوشم به رویا دست نیافتنی... باران با تو بودن هیچ وقت بند نمیاد... پس به بارش ادامه بده و منو خیس کن از نم نم اشکات... و کویر ترک خورده دلم را سیراب کن از دلتنگیهات...(اشکالی نداره تو آزادی... دیگه نیستم که بهت دلداری بدم که گریه نکنی... می تونی تا جایی که دوست داری شبنم از چشمات سرازیر بکنی... چون خاطرات گذشته مون واقعا ارزش اشک ریختن را دارد...) میدونم تو هم مثل من زیاد مقصر نیستی... سرنوشت تو و من باید همین جوری رقم می خورد... من تو رو تنها واسه خودم می خواستم ولی نمی دونستم تو رو خواستن خیلی واسم زیاده... من تا آخر عمرم عاشقتم... ولی می ترسم تو رویاهام بهت نرسم... منم اون عاشق دیروز... غریبه امروز... تو هم دلت تنگ شده برام؟ مگه قرارمون بهم رسیدن نبود؟ پس چرا تسلیم سرنوشت شدی...! من که توقع زیادی ازت نداشتم... به خدا من قدر تو رو ندونستم... من و تو قمار با هم بودن را باختیم... و این شکست تا مادامی که هستیم همراهمان است... دل خوش به گذشته پر شکوه... ناامید از فردایی روشن... تو هم تنهایی مثل خودم... ای کاش می تونستیم مثل اون وقتا سنگ صبور هم باشیم... ای کاش برای یک لحظه هم شده می دیدمت... ای کاش همیشه همسفرم می موندی... و ای کاش های دلم فراوانه... مجالی هم برای گفتن نیست... و ای کاش این دم آخر جون می سپردم... به قول اون شاعر که تو هم عاشق سروده هاش بودی:آن کسی را که تو می جویی:: کی خیال تو بسر دارد::

بس کن این ناله و زاری را:: بس کن او یار دگر دارد::

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد