عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

عاشقانه ها

این وبلاگ شامل مطالب ونوشته های یک عاشق که برای معشوق می نویسد و شاید این نوشته ها بتواند درس عبرت یا کم شدن غم یکی باشد.

امشب به قصه دل من گوش میکنی فردا مرا چو قصه فراموش میکنی

عاشقانه گفتن از تو هم تمومی نداره... هر روز یک جوریی برام مثل چهار فصل خدایی یک روز بهار... بهاری زیبا که ماه اولش تولد تو رو به یادم میاره... ماه دومش سالگرد آشنایمونه... (ای کاش میشد در این دقیقه ها تلخ به      گذشته ی با تو بودن برگشت...) یک روز دیگه مثل تابستون میشی تابستونی گرم برای همه... ولی برای من تلخ و سرد... چون تو اواخر ماه تیرش تو هم مثل یک تیر از کمان خارج شدی و درست قلب منو سوراخ کردی و بی توجه به احساس دردم از من عبور کردی... الانم مثل پاییزی... پاییزی بر خلاف همه پاییزها... پاییزی که دیگه پاییز انتظار مهر نیست... انتظار دیداری دوباره بعد سه ماه گرم تابستان باید در همون نطفه از بین بره... زمستان هم با همه سرماش از راه میرسه و من تمام زمستان را در تب تو می سوزم و همیشه ایامش تنم داغه... من به تو نرسیدم ولی تا آخرین غروبم تسبیح گو اسم تو هستم... و اگه کفر نباشه لحظه ای که روح از بدنم خارج میشه اسم تو را به زبان میارم... تو فکر میکنی کسی بتونه جای خالی تو رو بگیره؟ فکر نکنم چون خورشید با تو بودن یکبار طلوعی دل انگیز داشت... ولی بعدش غروبی غمگین داشت... و منو تا آخر عمرم در ظلمت سیاهی شب فرو برد... یک عمر به انتظارت نشستن هم قشنگه... ای کاش می فهمیدی همه احساسم را... ای کاش نمی رفتی ومنو در این برهوت دنیا تشنه لب نمی زاشتی... می ترسم از بی تو موندن... ای کاش در پشت غرور پناه نمیشدی... ای کاش سکوت        لحظه های تو  می شکست با ترنم صدات... ما عاشقیم تا ابد ولی جدا از هم... جرم من اینه که خواستم سرنوشتم را به سرنوشت تو گره بزنم... ولی نمی دونستم قبل من کسی دیگه گره محکمتری به سرنوشتت زده... ای کاش در دیروز با هم بودن آهنگ دلهامون با هم یکی نمیشد که امروز بازنده ای بیش نباشیم... ای کاش با رفتنت خدا نفسم را هم می گرفت...

فاتحه چو آمدی بر سر خسته بخوان::                                                  لب بگشا که میدهد لعل لبت بمرده جان::

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:14

سلام خسته نباشین
اگه اجازه بدین برم بخونم
چون نوشته های شمارو خیلی دوست دارم
خدانگهدار

سلام مرسی از لطفتون بنده حقیری بیش در هیچستان نیستم...

صادق چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 20:30 http://www.bose.blogsky.com

من شما رو لینک کردم شما هم اگه خواستید حق برادری رو به جا بیارید

سلام دوست عزیز مرسی از اینکه عاشقانه ها را قابل دونستی منم شما رو لینک میزارم شاد باشی التماس دعا...

قهرمان فراموش شده چهارشنبه 5 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 21:50 http://expiredhero.blogsky.com

سلام
ممنون از لطفتون
منم با اجازتون لینکتونو گذاشتم
امیدوارم راضی باشین
به فروغ مس اینکه خیلی ارادت دارین
نه ؟

برخی تو
قهرمان فراموش شده

سلام مرسی از اینکه به من سر زدی
ممنون از اینکه عاشقانه ها را لینک گذاشتی.
مرسی خدا راضی باشه.
آره من عاشق سروده های فروغ فرخزاد هستم یعنی الهه ام عاشق سروده هاش بود ومن هم عاشق سروده هاش شدم.

سیاوشی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد